Prezentare

Prezentare

Administrația Municipală pentru Consolidarea Clădirilor cu Risc Seismic este serviciu public de interes local al Municipiului București cu personalitate juridică, finanțat din bugetul local al Municipiului București, din venituri proprii, precum și, după caz, din fonduri de la bugetul de stat, înființat prin Hotărâre a Consiliului General al Municipiului București.

 

MISIUNEA NOASTRA

AMCCRS este o instituție de interes public local cu misiunea de a preveni, de a reduce, de a elimina riscurile seismice aferente clădirilor vulnerabile, pentru protejarea populației, bunurile acesteia și patrimoniul cultural național imobil din Municipiul București, în condiții de sustenabilitate.

Consultanța de specialitate pentru sprijinirea populației este de asemenea o activitate de baza a organizației noastre.

 

VIZIUNEA NOASTRA

Dorim sa fim o instituție publică model prin garantarea unor servicii publice de calitate și transparente.

Prin stăruință și colaborarea cu instituțiile partenere vom iniția programe anuale de consolidare a clădirilor cu risc seismic pentru protejarea populației și vom asigura conservarea valorilor patrimoniale.

 

VALORILE NOASTRE

Responsabilitate si respect: facem ceea ce trebuie și răspundem pentru ceea ce facem; Lucrăm cu considerație pentru populația Municipiului București;

Integritate: acțiunile noastre sunt conforme cu prevederile legale, avem probitate morală;

Competență profesională: omul potrivit la locul potrivit conform pregătirii profesionale; Ne concentrăm pe soluții;

Transparență decizională: accesul neîngrădit al publicului la deciziile instituției;

Empatie profesională: reușita organizației este reușita echipei;

Atribuții:

• Elaborează programe de acţiuni pentru punerea în siguranţă din punct de vedere seismic al construcţiilor existente în Municipiul Bucureşti;

• Monitorizează acţiunile de intervenţie pentru reducerea riscului seismic, respectiv: expertizarea tehnică, proiectarea şi execuţia lucrărilor de consolidare;

• Analizează, centralizează şi gestionează informaţiile privitoare la riscul seismic al clădirilor existente în Municipiului Bucureşti;

• Inventariază imobilele existente în Municipiul Bucureşti care prezintă avarii în urma acţiunilor seismice (în baza informaţiilor solicitate de la direcţiile de taxe şi impozite locale ale primăriilor de sector şi instituţiilor de administrare a clădirilor proprietate de stat);

• Programează, pregăteşte, contractează, urmăreşte, execută, decontează şi recepţionează lucrările de intervenţii – consolidare, aferente construcţiilor cu destinaţia de locuintă, în condiţiile legislaţiei în domeniul reducerii riscului seismic al construcţiilor existente;

• Asigură o permanentă legătură cu asociaţiile de proprietari/ proprietarii în vederea aprobării deciziei de intervenţie – consolidare, precum şi centralizarea şi verificarea documentelor acestora necesare demarării procedurilor;

• Întocmeşte, actualizează şi gestionează baze de date cu informaţii privitoare la riscul seismic al clădirilor existente în Bucureşti.